نقــد رســــانــه

باز مهندسی افکار عمومی در باز نشر اخبار رسانه ای

نقــد رســــانــه

باز مهندسی افکار عمومی در باز نشر اخبار رسانه ای

در مهندسی افکار عمومی،
علاوه بر تنوع رسانه ها،
هم افزایی
در اقناع مخاطبِ هوشمند نیز،
لازم است.

کلمات کلیدی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

سامانه ضد تانک کورنیت نیز یک سامانه‌ ضد تانک بسیار موثر است که توانایی عبور از سیستم دفاعی تروفی تانک‌های مرکاوا اسرائیل را دارد.

مسئول مذکور از بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه به خاطر عملی کردن وعده‌هایش در دادن سلاح‌های استراتژیک به حزب‌الله تشکر کرد و گفت: سلاح‌هایی که به حزب‌الله تحویل شده توازن نظامی مد نظر برخی‌ها را برهم زده است.

این مسئول ارشد حزب‌الله که نامش فاش نشده است در ادامه گفت: موشک‌های پیشرفته "یاخونت" نیز در آینده به دست حزب‌الله خواهد رسید.

وی گفت: ما در حال بررسی شرایط در جنوب لبنان و بلندی‌های جولان سوریه هستیم تا بهترین شرایط را جهت نبرد آتی با اسرائیل فراهم کنیم.

این مقام حزب‌الله در ادامه به الرای کویت گفت: حزب‌الله در روزهای اخیر عملیات گسترده‌ای را برای شناسایی مراکز حساس نظامی و تاسیسات زیربنایی اسرائیل در مناطق مختلف و نیز زمان پست‌ گشتی‌های اسرائیلی و نیروهای حافظ صلح در جولان آغاز کرده تا برای مبارزه آتی با رژیم اشغالگر آماده باشد.

وی در عین حال اعلام کرد که بشار اسد دستور داده تا یگان‌هایی از نیروهای مقاومت سوریه همانند آنچه که در حزب‌الله وجود دارد تاسیس شود و این یگان‌ها به سلاح‌های مختلف جهت رویارویی با اسرائیلی‌ها مجهز شده‌اند.


منبع:

http://www.bloghnews.com/news/15460

نظرات  (۱)

۰۷ تیر ۹۲ ، ۰۶:۳۰ حزب الله تونس
کد خبر: ۳۲۸۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ تیر ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۴
حزب الله تونس به عنوان یک تشکل و نهاد سیاسی اعلام موجودیت کرد. از آنجا که دولت تونس از فعالیت این حزب با توجه به علت تشابه اسمی با حزب الله لبنان جلوگیری کرد، این حزب به حزب امت تغییر نام و وعده داد از مبانی فکری خود دفاع و محافظت کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سیف الدین العجیلی، دبیرکل حزب الله تونس گفت: در اندیشه و تفکر ما یاد و نام خدا بر هر چیز دیگری اولویت دارد. الگوی ما در این راه، اندیشه های حزب الله لبنان و امام موسی صدر در ایجاد وحدت بین شیعیان است.

حزب امت در تفکر و اندیشه خود هیچ تفاوتی بین دین و سیاست نمی بیند و بر ضرورت وحدت تمامی مسلمانان در سرتاسر جهان تاکید می کند.

خالد شوکات، تحلیلگر مسائل سیاسی ضمن استقبال از تشکیل حزب امت نسبت به وضعیت حساس منطقه پس از وقوع انقلاب در کشورهایی مانند مصر و تونس، هشدار داده و خواستار پرهیز از اقدامات تروریستی و انجام حرکات غیرعاقلانه می شود.

خالد شوکات، تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: اوضاع در کشورهای عربی مانند تونس و مصر بحرانی است و تقویت اندیشه های تکفیری و افراطی و ظهور گروه های جهادی وهابی تهدیدی جدی علیه همزیستی مذاهب و نزدیکی اهل تسنن و تشیع محسوب می شود.

سیف الدین العجیلی رهبر حزب امت هم اکنون به فکر ایجاد ارتباط با حزب الله لبنان و تهران در زمینه های فرهنگی، ادبی و اندیشه ای است.

محبت و دوستی در راس آرمان ها و تفکرات حزب الله تونس قرار دارد. این حزب خواستار خودداری از تندروی، خشونت و دست زدن به اقدامات تروریستی شده و دوستی با اهل بیت رسول اکرم (ص) و دشمنی با شیطان را به عنوان اصلی ترین اولویت فکری خود برگزیده است.

http://www.tabnak.ir/fa/news/328490

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی