نقــد رســــانــه

باز مهندسی افکار عمومی در باز نشر اخبار رسانه ای

نقــد رســــانــه

باز مهندسی افکار عمومی در باز نشر اخبار رسانه ای

در مهندسی افکار عمومی،
علاوه بر تنوع رسانه ها،
هم افزایی
در اقناع مخاطبِ هوشمند نیز،
لازم است.

کلمات کلیدی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

پیشنهاد جایگزین واتساپ از سوی امام جمعه مشهد

جمعه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۵:۲۵ ب.ظ


دولت به جای واتس‌آپ نرم‌افزار تولیدی دانشگاه امام صادق(ع) را تکثیر کند
13930219000480
farsnews.ir
خبرگزاری فارس از قول امام جمعه مشهد آیت الله علم الهدی(سخنران ۹ دی ۸۸ تهران) اعلام کرد:

دولت به جای واتس‌آپ نرم‌افزار تولیدی دانشگاه امام صادق(ع) را تکثیر کند
علم‌الهدی:واتس‌آپ باید مسدود شود/ وظیفه سیاسی ندارم و تنها نهی از منکر می‌کنم
امام جمعه مشهد با بیان اینکه شورای عالی مصادیق مجرمانه اعلام کرده نرم‌افزار واتس‌آپ باید مسدود شود، گفت: بنده وظیفه سیاسی ندارم، بنده وظیفه‌ام نهی از منکر است و این حداقل کاری است که باید انجام دهم.

Tweet
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مشهد در جوار ضریح منور امام رضا (ع) با بیان اینکه منتقد دولت نیستم، گفت: بنده به عنوان یک طلبه در تربیون نماز جمعه فقط نهی از منکر می‌کنم و این حداقل کاری است که باید در نماز جمعه انجام شود.

وی به سخنان رئیس جمهور در مراسم تقدیر از معلمان کشور اشاره کرد و ادامه داد: رئیس جمهور در این برنامه مطرح کردند که دشمن فرهنگ ما را هدف قرار داده و قصد دارد با تهاجمات گسترده‌ای بر اخلاق و رفتار ما تاثیر و با سبک زندگیمان مقابله کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: آیا ما باید جاده‌های لشگرکشی دشمن را باز نگه‌ داریم! آیا این تهاجم فرهنگی با ابزاری غیر از ماهواره و نرم‌افزارهای اجتماعی انجام می‌شود!

علم‌الهدی اظهار کرد: شورای عالی مصادیق مجرمانه اعلام کرده است نرم‌افزار واتس‌آپ باید مسدود شود.

امام جمعه مشهد گفت: وزیر ارتباطات می‌گوید تا جایگزینی برای نرم‌افزارهای واتس‌آپ پیدا نشود نباید آن‌ها را مسدود کرد آیا استفاده از این غذای مسموم تا جایگزینی غذای جدید باید ادامه یابد.

علم‌الهدی با اشاره به طراحی نرم‌افزاری جدید توسط فارغ‌التحصیلان دانشگاه امام صادق (ع) افزود: این نرم‌افزار می‌تواند جایگزینی برای نرم‌افزارهای مخرب باشد، کمکشان کنید تا این نرم‌افزار هر چه سریع‌تر راه‌اندازی شود.

وی در ادامه عنوان کرد: ایشان در فرمایشی دیگر واکسینه‌کردن جوانان را در مقابل تهاجم فرهنگی پیشنهاد کرده‌اند حال باید گفت اگر وبا در یک شهری وارد شد باید مردم را واکسینه کرد و همزمان آب‌های آلوده به میکروب وبا را وارد شهر کرد؟ آیا این‌گونه می‌خواهند مردم شهر را واکسینه کنند.

امام جمعه مشهد افزود: وظیفه‌ ما کمک به دولت است و برای موفقیت دولت دعا می‌کنیم.

علم‌الهدی گفت: مگر چقدر بی‌دین در این کشور داریم که برای راضی کردن آن‌ها این حرف‌ها را می‌زنید آن هم در کشوری که فقط در یک روز 700 نماز جمعه برگزار می‌شود و این همه زن و مرد مومن و متدین در آن شرکت می‌کنند.

وی تاکید کرد: بنده وظیفه سیاسی ندارم، وظیفه‌ بنده نهی از منکر است که این حداقل کاری است که باید انجام دهم.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: علت اینکه امسال از جانب رهبر معظم انقلاب سال اقتصاد و فرهنگ نامگذاری شده است این است که دشمن اقتصاد و فرهنگ مردم را هدف قرار داده است دشمن می‌خواهد فرهنگ دینی را از بین ببرد و به اهداف خودش دست یابد.

انتهای پیام/2202/م30

۹۳/۰۲/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی