نقــد رســــانــه

باز مهندسی افکار عمومی در باز نشر اخبار رسانه ای

نقــد رســــانــه

باز مهندسی افکار عمومی در باز نشر اخبار رسانه ای

در مهندسی افکار عمومی،
علاوه بر تنوع رسانه ها،
هم افزایی
در اقناع مخاطبِ هوشمند نیز،
لازم است.

کلمات کلیدی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

سهرابی خبر داد
خادم الشهدا؛ مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما گفت: شبکه در حال تاسیس «افق» از چند ماه آینده با پخش برنامه‌های فرهنگی و دفاع مقدسی کار خود را در تهران آغاز می‌کند.

به گزارش خادم الشهدا به نقل از تسنیم، سیدتقی سهرابی مدیر روابط عمومی سازمان صداوسیما گفت: شبکه در حال تاسیس «افق» از چند ماه آینده با پخش برنامه‌های فرهنگی و دفاع مقدسی کار خود را در تهران آغاز می‌کند.

وی افزود: استراتژی این شبکه پرداختن به مبانی دینی، ارزش‌های فرهنگی و موضوعات دفاع مقدس است که در دستور کار سازمان قرار گرفته است.

سهرابی اضافه کرد: شبکه «افق» اهدافی از جمله تقویت فرهنگ و دین، انتقال این ارزشها به جوامع دیگر و پاسداشت از آرمانهای انقلاب را دنبال می کند .

مدیر کل روابط عمومی سازمان صداوسیما درباره زمان راه‌اندازی شبکه «افق» توضیح داد: این شبکه نیز همانند سایر شبکه‌های تلویزیونی به زیرساخت‌های فنی، طراحی صفحه و اقدامات پشتیبانی نیاز دارد که پس از انجام این اقدامات از چند ماه آینده به صورت آزمایشی در تهران راه‌اندازی می‌شود.

عزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صداوسیما در حاشیه اختتامیه جشنواره بین‌المللی رادیو، خبر از افتتاح این شبکه را داده بود.



http://www.khadem-shohada.ir/content/1524

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی