نقــد رســــانــه

باز مهندسی افکار عمومی در باز نشر اخبار رسانه ای

نقــد رســــانــه

باز مهندسی افکار عمومی در باز نشر اخبار رسانه ای

در مهندسی افکار عمومی،
علاوه بر تنوع رسانه ها،
هم افزایی
در اقناع مخاطبِ هوشمند نیز،
لازم است.

کلمات کلیدی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

۱۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۲ ثبت شده است


دستخط رهبرانقلاب درباره مشایی/عکس

منتقدان اسفندیار رحیم مشایی، دلایل مختلفی برای عدم صلاحیت او برای ریاست جمهوری مطرح می کنند که یکی از این دلایل، دستخط مقام معظم رهبری درباره اوست.

دستخط رهبرانقلاب درباره مشایی

 

این نامه توسط ابوترابی فرد نایب رییس وقت مجلس شورای اسلامی علنی شد و وی علنی شدن این نامه را با نظر رهبری اعلام کرد. حال، منتقدان مشایی می گویند، فردی که معاونت اولی وی از دیدگاه مقام معظم رهبری نادرست است، چگونه ممکن است برای انتخابات ریاست جمهوری تایید صلاحیت شود.


منبع:


http://www.bloghnews.com/news/15405

۰ نظر ۲۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۳:۴۸

تقدیرسیدحسن نصرالله از ایستادگی ایران


دبیرکل حزب‌الله لبنان با تقدیر از ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در کنار مقاومت، هدف اصلی اقدامات رژیم صهیونیستی از جمله حمله به اهدافی در سوریه را در جهت رویارویی با جبهه همیشه پیروز مقاومت دانست و این اقدامات را محکوم کرد.

به گزارش بلاغ،حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی معاون رئیس جمهور کشورمان در آخرین روز سفر خود به لبنان با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان دیدار و در خصوص آخرین تحولات منطقه بحث و تبادل‌نظر کرد.

در این دیدار که غضنفر رکن‌آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان نیز حضور داشت، میرتاج‌الدینی ضمن محکوم کردن حمله اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه و اقدامات تروریستی گروه‌های مسلح در آن کشور، موضع دائمی و اصولی جمهوری اسلامی ایران را در حمایت از آرمان فلسطین و مقاومت در برابر اشغالگری‌ها و توطئه‌های رژیم صهیونیستی، مورد تأکید قرار داد.

معاون رئیس جمهور کشورمان با اشاره به برگزاری موفقیت‌آمیز اولین اجلاس کمیته میانجیگری اسلامی در بیروت و نقش علمای اسلامی در حفظ هوشیاری مردم جهت خنثی کردن فتنه‌انگیزی‌های دشمنان، افزود: تصمیم‌گیری درمورد آینده سوریه تنها توسط مردم آن کشور امکانپذیر می‌باشد و رژیم صهیونیستی، آمریکا یا سایر بازیگران خارجی حق تحمیل خواسته‌‌ها و منافع خود بر مردم سوریه را ندارند.

وی همچنین بر موضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از لبنان و کلیه لبنانی‌ها اعم از طوایف و جریان‌های سیاسی مختلف و ضرورت همبستگی ملی همه مردم لبنان به منظور رویارویی با تنها دشمن مشترک یعنی رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

سید حسن نصرالله نیز ضمن تقدیر از ایستادگی دائمی و راسخ جمهوری اسلامی ایران در کنار مقاومت، هدف اصلی همه اقدامات رژیم صهیونیستی از جمله حمله به اهدافی در سوریه را در جهت رویارویی با جبهه همیشه پیروز مقاومت دانست و محکوم کرد.

دبیرکل حزب‌الله لبنان با بیان اینکه اندیشه‌های تکفیری که در جهت خدشه‌دار کردن چهره اسلام عزیز و ایجاد تفرقه بین مذاهب مختلف طراحی و حمایت می‌شوند، حفظ هوشیاری همه مسلمانان و آزادگان جهان را در برابر اینگونه افکار باطل و به دور از دین مبین اسلام حائز اهمیت برشمرد.

در این دیدار همچنین تعرض به منزل آیت‌الله شیخ عیسی قاسم روحانی بحرینی ازسوی نظامیان دولت بحرین تقبیح و محکوم شد.


منبع:

http://www.bloghnews.com/news/15503

۰ نظر ۲۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۳:۳۸

همزمان با تجهیز حزب‌الله لبنان با سلاح‌های پیشرفته،

تأسیس یگان هایی از نیروهای مقاومت سوریه

همانند آنچه که در حزب‌الله وجود دارد


تجهیز حزب‌الله لبنان با سلاح‌های پیشرفته

یک مسئول ارشد حزب‌الله لبنان با اعلام اینکه حزب‌الله در حال آمادگی برای رویارویی با اسرائیل است، فهرستی از سلاح‌هایی را که به زودی تحویل این حزب می‌شود، اعلام کرد.

به گزارش بلاغ به نقل از ایسنا، یک مسئول "بلندپایه" حزب‌الله لبنان در گفت‌وگو با روزنامه الرای کویت اعلام کرد به زودی سلاح‌های پیشرفته‌ای به انبارهای مهمات حزب‌الله در مناطق مختلف جنوب لبنان افزوده می‌شود که از جمله آنها می‌توان به سامانه موشکی پانتسیر، موشک‌های سام 5 و سامانه ضد تانک کورنیت اشاره کرد.

سامانه پانتسیر یک سامانه موشکی ضد هوایی است؛ موشک‌های سام 5 نیز موشک‌هایی با پایه شلیک ثابت هستند که جهت سرنگونی هواپیماها و موشک‌های دوربرد از آنها استفاده می‌شود.

۱ نظر ۲۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۳:۲۸
و خدا با مردم شیراز حرف زد! زلزله نسبتا شدید دقایقی پیش شیرازی ها را تحت تاثیر قرار داد، از خواب بیدار و هراسان کرد۰ راستی آیا تاثیر شبکه های ماهواره ای مروج زنا، بی عفتی و بی غیرتی بیشتر است یا زلزله ای که هنوز یکساعت از پیام رسانی آن نمی گذرد؟
۰ نظر ۲۳ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۴:۳۶

رسانه سید حسن نصر الله:

سید حسن نصرالله
روزنامه کویتی «الرأی» به‌نقل از دبیرکل حزب الله لبنان:

اسرائیل هیچ‌گاه وارد جنگ با سوریه نمی‌شود/

حزب‌الله بخشی جدایی‌ناپذیر از معادله سوریه است

خبرگزاری تسنیم: روزنامه «الرأی» چاپ کویت گزارش داد، دبیرکل حزب‌الله لبنان در نشستی خصوصی به بررسی آخرین تحولات منطقه از جمله سوریه و لبنان به‌ویژه پس از تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به مناطق جنوبی سوریه پرداخت.

به‌گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه «الرأی» چاپ کویت در شماره امروز خود گزارشی از نشست صمیمی «سید حسن نصرالله»، دبیرکل حزب‌الله لبنان منتشر کرده که در جریان آن به بررسی شرایط و تحولات منطقه‌ای و سوریه بعد از تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به کشور سوریه پرداخته است.

الرأی کویت در این ارتباط نوشته است:

در عرصه «جغرافیا» اماکن بسیاری وجود دارد که افراد بسیار اندکی هستند که از آن مطلع و باخبرند و به‌دلایل بسیاری اسراری که این مناطق را فرا گرفته‌اند، موجب شده تا تصور شود که آن اماکن ذاتاً اسرارآمیز است. محل اقامت دبیرکل حزب‌الله چنین است، تدابیری که برای آن محل در نظر گرفته شده تابع «سیلی» از تدابیر نامرئی و نظام و سیستمی «آهنین» است که هر جنبده‌ای را زیر نظر دارد ... دیدارها در این خانه متحرک، خوردن، نوشیدن، خوابیدن، نخوابیدن، ورزش کردن همه و همه تابع شرایط خاصی هستند. ‌در عرصه «سیاست» او را بر «قله‌ای» می‌بینید که بر جبهه‌های متعددی مشرف است که در آن گذشته دور با استراتژی‌ای آمیخته شده که خطوط قرمز را زیر پا می‌گذارد. در لبنانِ سخت، روزی گفت که «امور در دست من است» و خود را برای جنگ با اسرائیل آماده جنگ می‌کند ... در سوریه به‌نیابت از تاریخ می‌جنگد، همچون کسی که خود را جزیی از تاریخ آن می‌بیند.

در زندگی روزمره‌اش شبانه‌روز با «دستگاه‌هایی» سر و کار دارد که برای لحظه‌ای آرام و قرار نمی‌گیرند. همه چیز اینجا آغاز و همه چیز اینجا پایان می‌یابد .. نشست‌ها و جلسات کوچک و گزارش‌هایی که قابل شمارش نیستند .. اطراف خود را با گروه کاری بزرگی پر کرده که هرآنچه در رسانه‌های منطقه پخش و منتشر می‌شود، به اطلاعش می‌رسانند، از اسرائیل چیزهایی می‌داند که خود اسرائیل از هم از آن بی‌خبر است.او «سید حسن نصر الله»، دبیرکل «حزب الله» لبنان است که از سه دهه پیش تاکنون در کانون حوادث و رویدادها قرار دارد، یکی از سازندگان و شکل دهندگان این حوادث و رویدادها به شمار می‌آید و این نکته‌ای است که هم دشمنان و هم دوستانش به آن به اندازه اعتراف می‌کنند.

۰ نظر ۲۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۰:۱۲