نقــد رســــانــه

باز مهندسی افکار عمومی در باز نشر اخبار رسانه ای

نقــد رســــانــه

باز مهندسی افکار عمومی در باز نشر اخبار رسانه ای

در مهندسی افکار عمومی،
علاوه بر تنوع رسانه ها،
هم افزایی
در اقناع مخاطبِ هوشمند نیز،
لازم است.

کلمات کلیدی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۲ ثبت شده است


4 علت نارضایتی اسرائیل از برکناری مرسی

روزنامه صهیونیستی هاآرتص امروز در گزارشی به علل نارضایتی این رژیم از برکناری "محمد مرسی" رئیس جمهور مخلوع مصر پرداخته و به دستاوردهایی اشاره کرده که در زمان مبارک هم برای تل آویو وجود نداشته است.

به گزارش مهر، روزنامه صهیونیستی هاآرتص امروز در گزارشی اعلام کرد: اسرائیل به چهار علت مختلف از برکناری "محمد مرسی" رئیس جمهور سابق مصر خشمگین و ناراضی است.

بنابراین گزارش، با روی کارآمدن مرسی همگان فکر می کردند وی سیاستهای ضدصهیونیستی دارد اما وی با تقویت روابط تل آویو - قاهره در طول مدت ریاست جمهوری خود، تمامی شک و شبهات در این باره را از بین برد.

هاآرتص در ادامه چهار دستاوردی که اسرائیل با سرنگونی مرسی آنها را از دست داده بر شمرده است که به نوشته این روزنامه حتی در زمان حکومت "حسنی مبارک" نیز وجود نداشته است.

نخست اینکه مرسی پایبندی کامل خود را به پیمان کمپ دیوید اعلام کرد و تلاشی در جهت تعدیل آن انجام نداد. دوم اینکه با توجه به روابط خوب خود با اخوان المسلمین از پرتاب موشکهای حماس به اراضی اشغالی جلوگیری به عمل آورد.

سوم اینکه دولت مرسی اکثر تونلهای زیرزمینی میان شبه جزیره سینا و غزه را منهدم کرد که این مسئله باعث توقف قاچاق سلاح برای گروههای فلسطینی شد و چهارمین و مهمترین مسئله هم تقویت اختلافات میان شیعیان و اهل سنت در خاورمیانه توسط مرسی با حمله به محور مقاومت در منطقه بود.


منبع:
ویسایت محمد زضا سرشار
http://www.sarshar.org/archives/weblinks/4.html

۰ نظر ۱۵ تیر ۹۲ ، ۰۶:۵۲

حذف شبکه های ایرانی از سوی شرکت خدمات ماهواره ای اینتل ست٬ مهر باطل بر ادعای آزادی بیان غرب است....



۰ نظر ۱۱ تیر ۹۲ ، ۱۳:۳۸