نقــد رســــانــه

باز مهندسی افکار عمومی در باز نشر اخبار رسانه ای

نقــد رســــانــه

باز مهندسی افکار عمومی در باز نشر اخبار رسانه ای

در مهندسی افکار عمومی،
علاوه بر تنوع رسانه ها،
هم افزایی
در اقناع مخاطبِ هوشمند نیز،
لازم است.

کلمات کلیدی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
رهبر ارتش «المختار»:
آمریکا به سوریه حمله کند،
 پایگاه‌هایش را در عراق هدف می‌گیریم
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۰۰
 
رهبر ارتش «المختار» عراق با تأکید بر اینکه این ارتش آماده رهسپاری به سمت سوریه و دفاع از خاک و مردم این کشور در برابر هرگونه تجاوز نظامی خارجی است، نسبت به هدف گرفتن منافع آمریکا در عراق در صورت وقوع چنین حمله‌ای هشدار داد.
رهبر ارتش «المختار»:آمریکا به سوریه حمله کند، پایگاه‌هایش را در عراق هدف می‌گیریم
به گزارش جهان، «سید واثق البطاط»، رهبر ارتش «المختار» عراق تهدید کرد که در صورت هرگونه تجاوز غربی و آمریکایی علیه سوریه منافع و حضور آمریکایی‌ها در عراق را هدف قرار خواهد داد.
 
آماده حضور در سوریه و دفاع از این کشور هستیم

 
رهبر ارتش «المختار» عراق همچنین آمادگی این ارتش برای حضور در خاک سوریه جهت دفاع از خاک و مردم این کشور در قبال تجاوزات کشورهای غربی و آمریکا را اعلام و تاکید کرد که گردان‌ها تحت فرمان وی عمل خواهند کرد.
 
حمله آمریکا به سوریه توجیهی ندارد
 
«البطاط» که با فارس گفت‌وگو می‌کرد، تأکید کرد: حمله‌ای که آمریکا و هم پیمانانش علیه سوریه تدارک می‌بینند، اقدام توجیه نشده است که به بهانه و دستاویزی دروغین صورت می‌گیرد و این موضوعی است که همه از آن اطلاع دارند و این کشورها تلاش می‌کنند، سوریه را بابت جرمی که مرتکب نشده مجازات کنند.
 
به تمام منافع و افراد آمریکا در عراق حمله می‌کنیم

 
وی با بیان اینکه در واقع اقداماتی که آمریکا برای به بن بست کشاندن تلاش‌های دیپلماتیک جهت حل بحران سوریه انجام داد، جنایت و جرم است، تهدید کرد که ارتش المختار ضربات دردناکی را به تمام منافع آمریکا در عراق و اماکن حضور آنها در صورت اقدام به حمله علیه سوریه وارد خواهد کرد.
 
متجاوزان به سوریه در امان نخواهند بود
 
وی با تاکید بر اینکه ارتش المختار در سطح بسیار بالا و عالی نظامی و با دقت و توانمندی بسیار خواهد جنگید، گفت: واکنش به هرگونه تجاوز و تعدی به سوریه جنگ باز تلقی خواهد شد و در این جنگ هیچ یک از منافع و مصالح کشورهای حمله کننده علیه سوریه در امان نخواهد بود.
 
البطاط در ادامه با بیان اینکه آمریکا تا زمانی‌که به تحمیل سیاست‌های خبیث خود در منطقه ادامه دهد، از هیچ حمله‌ای در امان نخواهد ماند، افزود: حمله به سوریه به معنای تجاوز به مقاومت اسلامی است.
 
حمله به سوریه تجاوز به مقاومت اسلامی است

 
رهبر ارتش المختار عراق آمادگی گردان‌های این ارتش برای راهی شدن به سمت سوریه و مقابله با هرگونه حمله و تعدی به خاک و مردم سوریه را اعلام کرد.
 
وی تاکید کرد که ارتش المختار بر اساس اوضاع و تغییر و تحولات جاری در منطقه، پرچمدار حق علیه باطل خواهد بود.

منبع:
خبر پو دات کام

نظرات  (۱)

۳۱ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۲۴ مدافعان حرم
پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blogfa.com
با درج لینک یا بنر در وبگاه خود ما را یاری نمائید
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی