نقــد رســــانــه

باز مهندسی افکار عمومی در باز نشر اخبار رسانه ای

نقــد رســــانــه

باز مهندسی افکار عمومی در باز نشر اخبار رسانه ای

در مهندسی افکار عمومی،
علاوه بر تنوع رسانه ها،
هم افزایی
در اقناع مخاطبِ هوشمند نیز،
لازم است.

کلمات کلیدی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است




آغاز بکار دبیرخانه دائمی نقد رسانه ملی
 
کد مطلب: 6364
تاریخ: چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰
منبع: گزارشی از همایش نقد رسانه ملی در دانشگاه تهران
درجه: مهم


یادداشت: در اولین همایش "دبیرخانه دائمی رصد و نقد رسانه" که با عنوان "یک ریال در مقابل میلیون‌ها تومان " به مدت دو روز در دانشگاه تهران برگزار شد، حجت الاسلام پناهیان، وحید جلیلی، مهندس سعید قاسمی، وحید یامین‌پور، حجت‌الاسلام علی جعفری، اقبال واحدی، فرزاد جمشیدی، احسان صالحی و محمدحسین ساعی به ایراد سخن و نگاه خود پیرامون رسانه ملی پرداختند. سخنان برگزیده در این نشست در ادامه آمده است:
   
 
 
  گزارشی از همایش نقد رسانه ملی در دانشگاه تهران
آغاز بکار دبیرخانه دائمی نقد رسانه ملی با تقدیر از مجریان مؤثر سیما

"دبیرخانه دائمی رصد و نقد رسانه" عنوان مجموعه‌ای‌ دانشجویی است که در روزهای گذشته با برگزاری همایشی با عنوان "یک ریال در مقابل میلیون‌ها تومان " حضور خود در عرصه نقد رسانه ملی را اعلام کرد تا از این پس و به گفته دبیر این دبیرخانه، رقیبی جدی برای نهادهای نظارتی و رسمی صدا و سیما باشد.
"دبیرخانه دائمی رصد و نقد رسانه" با برگزاری همایشی دو روزه در دانشگاه تهران، ضمن تقدیر از اقبال واحدی، وحید یامین‌پور و فرزاد جمشیدی به خاطر اجرای برنامه‌های "مستقیم آبادی"، "دیروز، امروز، فردا" و برنامه‌های سحر ماه مبارک رمضان، به آسیب شناسی و نقدر سیاست‌ها و برنامه‌های رسانه ملی با حضور چهره‌های سرشناس جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی پرداخت....

۰ نظر ۰۷ خرداد ۹۲ ، ۱۹:۵۰


وبلاگ کانون فرهنگی شهید فراحی شهرک امام حسین شیراز


در یک پیامک آنی اعلام کرد:


در روز میلاد امام علی سلام الله علیه و روز پدر ،

جمعه سوم خرداد 92 روز ملی مقاومت،

داوطلبیان بسیجی در جلسه صالحین مسجد با عضویت در

وبسایت مسجد جامع شهرک امام حسین(ع) شیراز

در پرتال جامع مساجد کشور

http://tebyan-masajed.ir/modules/ShowmasajedInCity.aspx?CityId=769

برای نقش آفرینی در جنگ نرم سایبری،

مسلح به سلاح روز جنگ نرم می شوند.

۰ نظر ۰۳ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۱۷

فیروز‌آبادی: عازم قدس هستیم، طرح لو نمی‌رود

سرلشگر فیروزآبادی با اشاره به روند مستمر نگرانی‌های رژیم صهیونیستی از ضربه نهایی ایران گفت: عازم قدس هم هستیم و امام فرمود راه قدس از کربلا می گذرد. بالاخره نوبتی است. فعلا طرح عملیات لو نمیرود آن‌ها هم می ترسند.

۰ نظر ۰۳ خرداد ۹۲ ، ۱۳:۰۵


به مناسبت 13 رجب ولادت حضرت علی (ع)؛

ناشنیده‌های شگفت انگیز

 از اعجاز قرآن درباره عدد 13

هیچ عددی نحس نیست ...خداوند هیچ عددی را نحس قرار نداده است،نحسی و نامبارکی از ما و اعمال ماست.خطاهای خودمان را به گردن روز و عدد و .... نگذاریم.
به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران،بنی امیه در جهت تخریب شخصیت شیعه و به خصوص حضرت علی (ع) اقدامات گسترده ای را انجام داده بود،که خیلی از آنها هنوز هم در فرهنگ محاوره ای و ضرب المثلهای ما باقی مانده است .یک نمونه بارز این مطلب نحسی عدد 13 بود.آنها13 رجب روز میلاد حضرت علی (ع) را عدد نحس و بدیمن بین مردم رواج دادند در حالیکه این عدد برای شیعیان مبارکترین عدد است.

جالب است بدانید، بنی امیه در گذشته و در زمان امام محمد باقر (ع) عدد 5 که شماره پنجمین امام بود را نحس اعلام کرد که البته به مرور زمان این قضیه کم رنگ شد و تقریبا امروزه کاملا از بین رفته است.

البته در مورد نحس بودن عدد 13 از دید غربی ها به رغم اینکه می گویند این خرافه از اینکه سیزدهمین نفر از حواریون به حضرت عیسی (ع) خیانت کرد به وجود امده است اما به نظر میرسداین خرافه در جنگ هایی که بین مسلمانان ان زمان و اروپایی ها در قرنها پیش صورت گرفته همراه با خیلی از علوم و فناوری هایی که به غرب منتقل شد رسیده باشد.

در ادامه به چند نمونه از اعجازهای عددی و ریاضی قرآن اشاره شده است .در مورد عدد 13نمونه های شگفت انگیزی برگرفته از تحقیقات عبدالدائم الکهیل را می خوانید:

سیزده عددی مبارک است
۰ نظر ۰۳ خرداد ۹۲ ، ۰۰:۳۲