نقــد رســــانــه

باز مهندسی افکار عمومی در باز نشر اخبار رسانه ای

نقــد رســــانــه

باز مهندسی افکار عمومی در باز نشر اخبار رسانه ای

در مهندسی افکار عمومی،
علاوه بر تنوع رسانه ها،
هم افزایی
در اقناع مخاطبِ هوشمند نیز،
لازم است.

کلمات کلیدی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

حمله به ایران، کار آمریکاست؛

اسرائیل توانش را ندارد




کد خبر: 170041
نظرات : 0
تاریخ مخابره : ۱۳۹۲/۱/۳۱ - ۱۳:۳۶
حمله به ایران، کار آمریکاست؛ اسرائیل توانش را ندارد
راشاتودی: «باید گفت این ادعای اسرائیل در حالیست که بسیاری از تحلیلگران بین المللی بر این باورند که برای اسرائیل بهتر است که به تنهایی به ایران حمله نکند. تحلیلگران حمله یک جانبه اسرائیل به ایران را بعید قلمداد می کنند.»
[-] اندازه متن [+]

جام بین الملل: سایت شبکه خبری راشا تودی در مصاحبه ای با یکی از تحلیلگران و نویسندگان سیاسی به نام "یوسی میلم" به بررسی حرف های اخیر مقامات نظامی اسرائیل در مورد آمادگی آنها برای حمله یکجانبه به ایران، پرداخت و نوشت: «باید گفت این ادعای اسرائیل در حالیست که بسیاری از تحلیلگران بین المللی بر این باورند که برای اسرائیل بهتر است که به تنهایی به ایران حمله نکند. تحلیلگران حمله یک جانبه اسرائیل به ایران را بعید قلمداد می کنند.»

 

بنابر این گزارش، به نظر  "یوسی میلم" برای اسرائیل، کشور ایران اولین و مهم ترین اولویت می باشد ولی از جایی که مقامات رژیم صهیونیستی نمی توانند جاسوسان خود را به داخل ایران  بفرستند، مجبورا اطلاعات خود را از برنامه هسته ای ایران از دیگر راه های ممکن بدست بیاورند.

 

این تحلیلگر سیاسی در جواب به سوال خبرنگار راشا تودی مبنی بر اینکه "آیا اسرائیل پشت ترور دانشمندان هسته ای ایران بوده است یا نه؟" گفت: «من نمی توانم منبع خبری خود را در این زمینه افشا کنم  ولی نظر ما این است که اسرائیل در این موضوع دست داشته است و روند گذشته موساد در قبل هم همین بوده است. باید گفت در حال حاضر اسرائیل به دنبال تحریک آمریکا برای حمله به ایران است تا آمریکا را در این جنگ با خود همراه کند. برای اسرائیل حضور آمریکا بسیار مفید خواهد بود زیرا توانایی های آمریکا بالاتر است. باید گفت اوباما هم به سادگی از تل آویو خواسته است تا در این زمینه کاری را بدون هماهنگی با واشنگتن انجام ندهد. من بر این باورم که اسرائیل بدون هماهنگی با واشنگتن اقدام به جنگ با ایران نخواهد کرد زیرا توانایی های اسرائیل در این زمینه محدود است.»501


http://www.jamnews.ir/detail/News/170041

 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی